Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "lapsehoiuteenus via Terviseamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Aug 2024 14:02:55 +0300

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Neljapäev, 15. august 2024 - 14:02

Vastused:

TEENUS: 	lapsehoiuteenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:	 lasteTEENUS(jätk):
Erihoolekandeteenuse liik:TEENUS(jätk2):

==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==Taotleja 
nimi:	 Tartu Vallavalitsus, Tabivere Lasteaed RõõmulaTaotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Tartu vald- Haava tn 6, Kõrveküla 
alevik, Tartu vald, Tartumaa, 60512
Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed:	 Kerli Murd; e-post: 
[email-masked]; tel: 55581882Teenuse 
osutamise koha aadress:	 Tuuliku 11, Tabivere alevik, Tartu vald, Tartumaa, 
49127Planeeritud 
kohtade arv:	 15TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):	 mängitakse (ja magatakse) ühes 
ruumisMööbliga 
katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:	 mängitakse ja magatakse eraldi ruumidesVaba 
põrandapind mänguruumis:Vaba 
põrandapind magamisruumis:== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 15. august 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 Kerli MurdLisatud failid: On manuses