Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus via Terviseamet <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Aug 2024 10:06:36 +0300

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Neljapäev, 15. august 2024 - 10:06

Vastused:

TEENUS: 	väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:TEENUS(jätk):
Erihoolekandeteenuse liik:TEENUS(jätk2): 
väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==
Taotleja nimi:	 Viimsi hooldekodu OÜTaotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Sõpruse tee 9, Haabneeme, Viimsi. +372 
5300 8580, [email-masked] 
või kontaktisiku kontaktandmed:	 +372 5300 8580Teenuse 
osutamise koha aadress:	 Sõpruse tee 9, Viimsi, HaabneemePlaneeritud 
kohtade arv:	 78TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):
Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:Vaba 
põrandapind mänguruumis:Vaba 
põrandapind magamisruumis:== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 15. august 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 Svetlana BezgodkoLisatud failid: On manuses