Subject: Lasteaia nöuded valgustusele
From: "Madis Kareda" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Aug 2024 11:20:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Oleme Rootsi valgustitootja Prismalence AB esindus Eestis ning kuna varem 
pole meil tulnud lasteaedade valgustite hangetes osaleda, siis järsku Teie 
saate meid aidata.

Palun kas Te oleksite nii kena kas saadaksite dokumendi või siis lingi 
dokumendile kus on kirjas lasteaedades paigaldatavatele valgustitele 
esitatavad tehnilised nöuded  ruumide kaupa.

Huvitaks ruumi tüübi kaupa järgmised valguse parameetrid :

- valgustihedus (keskmine)
- värviedastuse indeks
- räigus
- ühtlus
- väreluse %
- IP klass ruumitüübi kaupa

Tänan Teid ette kui saate meile abiks olla. Käsil on Mänäniku lasteaiaga 
seonduv ning seetõttu palumegi Teilt abi.

lgp.

Madis Kareda
www.prismalence.com <http://www.prismalence.com>
50 69 399