Subject: Tegevusluba L03839
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Aug 2024 11:02:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Vastavalt eelnevale telefonivestlusele Terviseameti ametnikuga

Palun Kuressaare Haigla Sihtasutuse, asukoht Aia 25, 93815 Kuressaare
linn, Saare maakond,

muuta tegevusluba L03839 iseseisev statsionaarne õendusabiteenus
voodikohtade arv 73, asemele 32 voodikohta. Osakonna tegevuskoht asub
ainult haigla B korpuse III korrusel (C korpuse II ja III korrus maha
võtta).

Oleme Teile tänulikud

Kõike head ja kena päeva jätku

Raili Pruul

Kuressaare Haigla sekretär

452 0001

[email-masked]