Subject: 7-1/21-25 Teade detailplaneeringu vastuvõtmisest ja avalikust väljapanekust
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Aug 2024 12:57:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Väike-Maarja Vallavalitsus võttis 07.08.2024 korraldusega nr 438 vastu 
Väike-Maarja alevikus Välja tn 1a (katastritunnus 92702:002:0287) ja Välja 
tn 2b (katastritunnus 92702:002:0286) asuvate kinnistute maa-alale koostatud 
detailplaneeringu.

Detailplaneering on koostatud üksikelamu kruntidest koosneva elamuala 
väljaarendamiseks. Kahele Väike-Maarja aleviku ühes piirkonnas asuvale 
eraldiseisvale elamumaa katastriüksusele (Välja tn 2b ja Välja tn 1a) on 
leitud ühine parim võimalik atraktiivne ja mitmekesine, ümbritseva 
keskkonnaga harmoonilise terviku moodustav, ruumilahendus, mis arvestab 
olemasolevate väärtustega ning on tasakaalustatud elamu- ja rohealadega.
Detailplaneeringuga on kavandatud 12 elamumaa krunti neist 7 üksikelamumaaks 
ja 5 krunti üksikelamumaaks või kaksikelamumaaks ning 2 üldkasutatava 
haljasala krunti. Detailplaneeringu alusel on kavas muuta Välja tänava ja 
Kuuse tänava ruumikuju ning luua Pärna tänav. Samuti on kavandatud Metsa 
põik tänava muutmine Kase tänavaks. Detailplaneeringuga on tehtud ettepanek 
uutele kruntidele aadresside määramiseks.

Detailplaneeringu avaliku väljapanek toimub 26. augustist kuni 8. 
septembrini. Väljapaneku ajal on võimalik detailplaneeringuga tutvuda valla 
veebilehel: https://v-maarja.ee/toos-olevad-detailplaneeringud ja 
tööpäevadel vallakantseleis ning avaldada kirjalikult detailplaneeringu 
kohta arvamust vallavalitsuse aadressil: Pikk tn 7, Väike-Maarja või 
[email-masked].

Lugupidamisega
Diana Seepter
Väike-Maarja vallavalitsus
maakorraldusspetsialist
329 5755

  <http://email.mg.v-maarja.ee/o/eJxEzj1OAzEQQOHTrLtYMx6PfwoXEVCk5Qb2eiZZhAnatfb8CFHQPz191_H9eO71XT7rlH6bMm6vhZiyQ9MLpATNSMHoCBEhZvMolWJU4SDUwuoVFEWBMeasaRUGsxUHzkOCBJkjZ9sad8bOPqi2nvLiYdzteRm17h_Vipghx1Hvctl6WeiFrMNVY8sOIQK0QMzNLR7qn9aGSAu9mb1sX_pcPEzZz-2QOmT-3ma5_ofmLO4nAAD__67KQwU>