Subject: Iseseisva ämmaemandusabi osutamise tegevusloa taotlemine
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 7 Aug 2024 08:52:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Oleme algatanud tegevisloa taotluse iseteeninduses ning eelnevalt tutvunud 
määruses  "Nõuded ämmaemandusabi iseseisvalt osutamiseks vajalikele 
ruumidele, sisseseadele, aparatuurile, töövahenditele ja ravimitele 
<https://www.riigiteataja.ee/akt/109072014035> " esitatud nõuetega.
Iseteeninduses on võimalus märkida teenuse osutamise asukohaks "mobiilne" 
ning aadressi märkimise rida muutub seejärel mitteaktiivseks.
Kas me saame õigesti aru, et kui plaan on osutada ämmaemandusabi patsiendi 
kodus ning pakkuda tervisekasvatuslikke individuaal- ja grupiteenuseid, 
siis sellest hoolimata on vajalik täita kõik määruses esitatud nõuded 
ruumidele ja sisseseadele?
Samas, kui tegevusluba antakse ruumidele, siis teenuse pakkumise võimalus 
"mobiilsena" oleks justkui välistatud, kuid taotluses on võimalus selleks 
loodud.

Suur tänu vastuse eest!

Heade soovidega
Marge Mahla
OÜ Terviseteadja