Subject: Nakkushaiguse kirjeldus: E-viirushepatiit
From: "Kaja Mutso" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Aug 2024 10:17:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Vabandan, soovin pöörata tähelepanu Terviseameti kodulehel olevale
E-viirushepatiidi kirjeldusele, mis leitav:  Avaleht  Nakkushaigused
Nakkushaigused A-Ü  E-viirushepatiit

Nimelt, seal kirjas:

Haigustekitaja:

Haigustekitajaks on herpesviiruste sugukonda, Herpesviridae perekonda
kuuluv RNA E-hepatiidi viirus, millel on üks serotüüp ja neli genotüüpi
1-4.

Kas õigem poleks: HEV kuulub Hepeviridae sugukonda, Hepevirus perekonda?

Lugupidamisega

Kaja Mutso| Laborispetsialist

Kesklabor | Molekulaardiagnostika labor

AS Ida-Tallinna Keskhaigla | Ravi 18, 10138 Tallinn

tel +372 620 7493