Subject: Mereveest kriisisupp - veeanalüüs
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Miidu KS Juhatus" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Aug 2024 10:49:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Miiduranna külale tehti juulikuus Päästeameti poolt kriisikoolitus, kus tuli 
juttu toidutegemiseks vajaminevast veest, kui kraanist vett ei tule. Meile 
öeldi, et võime vett võtta otse merest, see tuleb lihtsalt ära keeta. Infoks 
ütlen, et Miiduranna küla merepoolne osa asub ühelt poolt Miiduranna sadama 
ja Merivälja muuli vahel ja teiselt poolt Miiduranna sadama ja Haabneeme 
ranna vahel.

Nüüd soovimegi kogukonnale kriisisuppi valmistada, mis on tehtud mereveest. 
Milliseid veeanalüüse peaksime tegema, et veenduda keedetud merevee 
ohutuses?

Tervitades,

Moonika Aasna
Miiduranna Külaselts
55530506