Subject: Lasteaia toitlustus
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Aug 2024 12:49:05 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Pöördun Teiepoole küsimusega lasteaias söömise kohta.
Meie poole pöördus üks lapsevanem, kelle laps alustab peagi lasteaia teed ja 
uuris kas laps peab sööma lasteaia toitu või võib talle kodust toidu kaasa 
anda?

Kuna meil ei ole varasemalt selliseid juhtumeid olnud, siis otsustasime 
terviseameti poole pöörduda, et kas see on terviseameti nõuetega kooskõlas. 
Kas nii üldse tohib teha või mis piirangud kaasa antava toiduga võib 
kaasneda.

Me ise mõtleme, et kuna lasteaed pakub tervislikku toitu kolm korda päevas, 
siis ei tundu hommikul kaasa antav toit nii tervislik lapsele.

Vastust ootama jäädes
Laura Rosenberg
õppealajuhataja
Anija Valla Lasteaiad Mõmmila maja
+372 53304015