Subject: Reg 2/2437684, 29.07.24, Teavitus veekvaliteedi kõrvalekaldest Kopli 69b
From: "Tallinna Vesi AS" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jul 2024 14:45:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
  
Tere
 
Edastame kliendile saadetud teavituse veekvaliteedi kohta.
 
AS Tallinna Vesi peab äärmiselt oluliseks seirata joogivee kvaliteeti
regulaarselt ja laiaulatuslikult. Võtame igakuiselt üle linna sadu
veeproove klientide kraanidest, mille eesmärk on tuvastada, kas joogivee
nõuetelevastavus linna kõigis piirkondades on tagatud. Meil on üle 120
proovivõtukoha, kus kontrollime joogivee kvaliteeti. 
 
Teie proovivõtupunktist on tuvastatud joogivee kvaliteedinõuetele
mittevastavus. 26.07.2024 võetud veeproovis tuvastati 145 arv/100 ml
Coli-laadset bakterit. Kuigi tegemist on indikaatornäitajaga ja sellise
vee joogiks tarbimine ei põhjusta normaalse immuunsusega inimesel reeglina
vaevusi, soovitab AS Tallinna Vesi igasuguse riski välistamiseks ajutiselt
Teie kinnistul kraanivett joogiks tarbides seda eelnevalt keeta. Bakterid
hävivad vee kuumutamisel ja seetõttu on keedetud vee joogiks tarvitamine
ohutu. Leitud bakterid on oma olemuselt keskkonnas (nt mullas ja
taimestikus) leiduvad bakterid.
 
Soovitame joogivee kvaliteedi taastamiseks tagada kinnistusisestes
torustikes pidev veevool pikema aja kestel. Selleks palume Teil kinnistu
siseselt jätta joogiveekraanid avatuks ka torustike kaugemates
tarbimispunktides. Ühtlasi palume üle vaadata kinnistu veemõõdusõlm, kui
sinna on paigaldatud filtrid, siis tuleks neid kindlasti hooldada või
välja vahetada.
 
Loputuseks kulunud vee eest tagab AS Tallinna Vesi tagasiarvestuse. Sel
nädalal 30.07.2024 – 03.08.2024 teostame piirkonnas hooldustöid ning
lisaks oleme planeerinud tänavatorustikule jääpesu 03.08.2024, mis samuti
aitab parandada vee kvaliteeti.   
 
Küsimuste korral võtke palun ühendust meie veevõrgu diagnostika juhi Oleg
Tšaikiniga (telefoni nr 6262 375).
 
Parimate soovidega
 
Kristiina Soovik
Veekvaliteedi juht 
AS Tallinna Vesi
Tel: &#43;372 626 2200
[email-masked]
http://www.tallinnavesi.ee
Iseteenindus: klient.tvesi.ee