Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Sun, 28 Jul 2024 14:24:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 Tere!

Mulgi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/09396
aadressile Viljandi maakond, Mulgi vald, Abja-Paluoja linn, Abja tee 15
(koolimaja) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Pädeva asutuse kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 442497), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.08.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Mulgi Vallavalitsus) või menetleja (STEN-MAIKEL UDRAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister