Subject: Fwd: Teavitus seoses tegevusloal olevate tervishoiuteenuse osutajatega
From: <[email-masked]>
To: Adelina Žemžurova <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jul 2024 19:15:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 
Tere!

Meil on selline mure. Palume Teie abi küsimuse lahendamisel.

Lugupidamisega, Dmytro Dziuba 
ProSmile OÜ juhatuse liige
53586158

&quot;&quot;Tere
 
Tänan pöördumast.
Viibin puhkusel 22.07. - 04.08.2024.a.
Kiiretes küsimustes palun pöörduda  Adelina Žemžurova poole
[email-masked]
 
Heade soovidega
Katrin Roosipuu&quot;

---------- Forwarded message ---------
От: Dmitriy &lt;[email-masked]&gt;
Date: чт, 25 июл. 2024 г. в 13:59
Subject: Fwd: Teavitus seoses tegevusloal olevate tervishoiuteenuse
osutajatega
To: &lt;[email-masked]&gt;

Tere! 
Aitäh kirja eest. Me kontrollisime oma andmeid tööjõuregistris ja
tervishoiutöötajate registris. Kahjuks ei saa me päris hästi aru, kellest
on jutt. Meil on uus doktor, kes hakkab septembrist tööle, ta on kantud
tööjõuregistrisse, kuid tervishoiutöötajate registrisse teda veel kantud
ei ole, kuna ta ei ole veel vastuvõtte teinud. Meil oli ka registris dr.
Serebrova, kelle leping peatati, kuna ta läks rasedus- ja
sünnituspuhkusele. Eile eemaldasime ta nimekirjast. Kas pidasite silmas
dr. Serebrovat?
Oleksime tänulikud, kui aitate aru saada, kellest on jutt.

Lugupidamisega, Dmytro Dziuba 
ProSmile OÜ juhatuse liige 
53586158

От: TA Info &lt;[email-masked]&gt;
Дата: 23 июля 2024 г. в 13:24:27 GMT&#43;3
Кому: Undisclosed recipients:;
Тема: Teavitus seoses tegevusloal olevate tervishoiuteenuse osutajatega

 
 
Tere
 
Pöördume Teie asutuse poole seoses tervishoiuteenuse osutamise tegevusloa
ja sellega seotud olevate töötajatega.
 
Tervishoiuteenust osutava asutuse kohustus on kanda tervishoiukorralduse
infosüsteemi  tööle asuvate ja eemaldada töölt lahkuvate
tervishoiutöötajate ja tervishoiutöötajaga võrdsustatud isikute andmed.
Kui asutuses asub tööle uus töötaja, tuleb ta lisada töötamise
registrisse, selle asutuse töötajaks ja alles siis on teda võimalik lisada
ka tegevusloale vastava teenuse juurde. Sarnaselt tuleb  ka lahkunud
töötajad eemalda tegevusloalt ja töötamise registrist. 
 
Töötajate eemaldamine on vajalik, et tagada õigete andmete olemasolu
infosüsteemis tervishoiuvaldkonna juhtimisel ja korraldamisel, kui ka
töödelda tervisestatistika ja tervishoiupoliitika tegemiseks vajalikke
andmeid. Samuti kuvab infosüsteem ka tervishoiutöötajale endist töökohta
kuni see ei ole eemaldatud. 
 
Töötajaid saab lisada ja eemaldada sisenedes iseteenindusse
https://medre.tehik.ee/  valides tegevusluba – eemalda töötaja (juhend on
leitav  iseteenindusest ja lisatud ka manusena kaasa).
 
Terviseametile teadaolevalt on Teie tegevusloaga seotud töötajaid, kes ei
ole registreeritud töötajate registris Teie töötajana, mistõttu on
Terviseametil tekkinud kahtlus Teie poolt tervishoiukorralduse
infosüsteemis esitatud andmete õigsuses.  Palun veenduge, et  kõik Teie
tegevuslubadel olevad tervishoiutöötajad oleks töötamise registris
registreeritud Teie asutuse töötajaks korrektse ametikoodiga (koodid on
leitavad Terviseameti registrite iseteeninduse juhendite juurest).
 
Palume seda teha esimesel võimalusel, hiljemalt 31.08.2024.a. 
Alates 01.09.2024 asub amet korraldama andmete parandamist toetudes
töötajate registrist saadud teabele.  

Lugupidamisega
 
Katrin Roosipuu
nõunik
tervishoiuteenuste osakond
7943570
[email-masked]
 
		Terviseamet
&#43;372 794 3500
[email-masked] 
www.terviseamet.ee 
Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn	 
Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.