Subject: Tegevusloa toatlus Riia 128/1 Tartu
From: Marika Käggo <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jul 2024 11:37:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovime taotleda asukohale Riia 128/1 tegevusluba rehabilitatsiooniteenuse 
ja erihoolekandeteenuse osutamiseks. Seoses sellega vajame Terviseameti 
tõendit, et tegevuskoht Riia 128/1 üldpinnaga 512 m2 vastab nõuetele.

Palume Terviseametil viia läbi vajalikud toimingud ja  antud tõend 
väljastada ProVida Kliinik OÜ nimele.

Lisatud manuses taotlus ja korruse plaan.

Lugupidamisega

Marika Käggo

juht, pereterapeut

ProVida Kliinik OÜ

[email-masked]

tel +372 529 6266

Tähe 95, Tartu

www.provida.ee