Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: igapäevaelu toetamise teenus via Terviseamet <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Jul 2024 13:46:44 +0300

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Teisipäev, 23. juuli 2024 - 13:46

Vastused:

TEENUS: 	igapäevaelu toetamise teenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:TEENUS(jätk): 
erihoolekandeteenusErihoolekandeteenuse 
liik:	 Igapäevaelu toetamise teenus ja toetatud elamise teenusTEENUS(jätk2): 
väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==
Taotleja nimi:	 Zunt OÜTaotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Supeluse 22, Pärnu/ 5118868/ 
[email-masked] 
või kontaktisiku kontaktandmed:	 Annika LinnutajaTeenuse 
osutamise koha aadress:	 Supeluse tn 24, PärnuPlaneeritud 
kohtade arv:	 25TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):
Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:Vaba 
põrandapind mänguruumis:Vaba 
põrandapind magamisruumis:== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 23. juuli 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 Annika LinnutajaLisatud failid: On manuses