Subject: MTA teavitus
From: "Maksu- ja Tolliamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jul 2024 09:18:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseamet

Anname teile teada peagi saabuvatest tähtaegadest:

*
deklaratsioonide esitamise tähtajad

Maksustamisperiood

Tähtaeg

Käibedeklaratsioon

06.2024

22.07.2024

Küsimuste korral aitab meie klienditugi telefonil 880 0812 ja meilil 
[email-masked].

Täname teid kohustuste täitmise eest!

Lugupidamisega

Maksu- ja Tolliamet

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.