Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jul 2024 18:34:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusteatist nr
2411201/03502 aadressile Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Luise
tn 4 (Korterelamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 417477), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.07.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (KAAREL SUSI)
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister