Subject: Proovide võtmine Ülemiste järvest
From: "Ae Leier" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jul 2024 14:49:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Meie oleme omalt poolt valmis laskma teil Ülemiste järvest proove käia
võtmas. Samuti sooviksime sellisel juhul ka seda, et te meiega saadud
tulemusi jagaksite.

Kellajaliselt sobiks proovide võtmine kuni kella 15ni, aga saame täpsemad
ajad jooksvalt kokku leppida.

Parimat

Ae Leier

Tehnoloog

Ülemiste veepuhastusjaam

+372 57 875 581

  _____

Edastatud informatsioon on mõeldud ainult sellele era- või juriidilisele
isikule, kellele see on adresseeritud ning võib sisaldada
konfidentsiaalset ja/või salastatud materjali. Selle informatsiooni
läbilugemine, taasedastamine, levitamine või muul viisil kasutamine või
tegutsemine sellest tulenevalt teiste era- või juriidiliste isikute poolt
kui eeldatav saaja, on keelatud. Kui te saite antud sõnumi ekslikult,
palun võtke ühendust saatjaga ning kustutage materjal arvutist.
  _____

The information transmitted is intended only for the person or entity to
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
taking of any action in reliance upon, this information by persons or
entities other than the intended recipient is prohibited. If you received
this in error, please contact the sender and delete the material from any
computer.
  _____

AS Tallinna Vesi - Ädala 10, Tallinn 10614 | Tel: 62 62 200 | Faks: 62 62
300 | tvesi (ät) tvesi.ee