Subject: Edastuskiri
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jul 2024 14:46:39 +0300

Tere

Meie hinnangul on küsimus seotud tervishoiuteenuse osutamisega - kes peab 
määrama patsiendi raviskeemi. See on Terviseameti pädevusala.

Lisaks on Terviseamet tegelenud vitamiiniteraapia küsimusega muuhulgas ka 
kampaania raames, kindlasti on teil küsijale edastada ka põhimõtted, 
millisel juhul tohib inimesele vitamiiniteraapiat üldse pakkuda.

Ravimiamet

Subject: Küsimus
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jul 2024 15:34:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

selline küsimus.
Kui erakliinikus tehakse tilgutid retsepti ravimitega,näiteks raua- või
vitamiinidega,kas siis kliiniku arst peab välja kirjutama  igale patsiendile
need preparaadid või õde saab üld skeemi järgi valida doosi ja tilgutada?

Lugupidamisega,

Marina Mistsenko
Mms Medical OÜ
+3725015876