Subject: Vs: Teabenõue
From: "TA Info" <[email-masked]>
To: "Mari Past | NOVE" <[email-masked]>
Date: Sun, 14 Jul 2024 21:57:59 +0300

Tere

Dokument on saadetud otse Terviseameti dokumendihaldussüsteemist,  eraldi
faili ei ole.

Allpool lisatud DHSis oleva vastuse ekraanipilt.

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

794 3517

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Mari Past | NOVE <[email-masked]>
Saatmisaeg: pühapäev, 14. juuli 2024 20:08
Adressaat: TA Info <[email-masked]>
Teema: Teabenõue

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Terviseamet

Palun mulle väljastada see dokumendiregistris nähtav, aga mitte registris
failina kättesaadav dokument.

Viit:

6.1-10/24/2799-2

Registreerimise kpv:

26.03.2024

Dokumendi liik:

Väljaminev dokument

Pealkiri:

Vastuskiri

Funktsioon:

6.1 Tervishoiuteenuste korraldamine

Sari:

6.1-10 Tervishoiuteenuste osutamisega seotud kirjavahetus (sh kodanike
pöördumised)

Toimik:

6.1-10/2024

Juurdepääsupiirang:

Avalik

Adressaat:

Eesti Plastika ja Rekonstruktiivkirurgia selts

Saabumis/saatmisviis:

e-post

Vastutaja:

Andrei Petuhhov (TA, Peadirektori asetäitja (3) vastutusvaldkond,
Tervishoiuteenuste osakond)

Välja saatmise kuupäev:

26.03.2024 15:31

 <https://adr.rik.ee/ta/dokument/15218124> Terviseameti avalik
dokumendiregister (rik.ee)

Lugupidamisega

Mari Past

Advokaadibüroo NOVE OÜ

Mari Past
Vandeadvokaat / Partner
+372 610 8033 / +372 5620 8625
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Advokaadibüroo NOVE OÜ
Estonia pst 9, Solarise keskus, 10143 Tallinn
+372 610 8010
 <http://www.nove.ee/> www.nove.ee

 <https://nove.ee/>

 <https://www.facebook.com/nove.advokaadibyroo>
 <https://www.linkedin.com/company/15170883>

E-kiri ja selle manused võivad sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni,
mille avaldamine on keelatud. Kui e-kiri on jõudnud teieni ekslikult, siis
palun teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri ja selle
manused oma arvutisüsteemist. Täname teid!