Subject: Liikluskindlustuseta sõiduk [EMK_2024_243330297], UL466110
From: "Eesti Liikluskindlustuse Fond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jul 2024 09:47:27 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  <http://www.arved.ee/epay/lib/img/LKF/LKF_green_row.jpg>
  <http://www.arved.ee/epay/lib/img/LKF/lkf_logo_20191216.jpg>

 	 Lugupeetud sõidukiomanik või vastutav kasutaja 	 Tuletame Teile meelde, et sõiduki KIA SPORTAGE, reg märk 299DCH liikluskindlustuse leping lõppes hiljuti ja uut lepingut ei ole sõlmitud. Liikluskindlustuseta sõidukit ei tohi liikluses kasutada.
 	 Kui sõidukit kasutatakse, palun sõlmige kohe liikluskindlustuse leping. 
Selleks pöörduge kindlustusandja poole. Enne lepingu sõlmimist on mõistlik 
võrrelda liikluskindlustuse hindu, näiteks LKF-i kalkulaatoriga 
(http://www.lkf.ee/kalkulaator?vehicle=299DCH) 
<http://www.lkf.ee/kalkulaator?vehicle=299DCH> . Sisestades sõiduki 
registrimärgi, saate hea ülevaate kindlustusseltside liikluskindlustuse 
hindadest.
 	 Kui sõidukit ei kasutata liikluses ega muul viisil, mis võib põhjustada 
kindlustusjuhtumi, siis võib sõiduk olla liikluskindlustuse lepinguta 
lepingu lõppemisele järgneva 12 kuu jooksul. Sellisel juhul palun jätke 
meeldetuletus tähelepanuta.
 	 Уважаемый владелец или ответственный пользователь транспортного средства! 	 Напоминаем Вам, что недавно закончился договор о дорожном страховании указанного в сообщении транспортного средства и новый договор до сих пор не заключен. Транспортное средство без договора о дорожном страховании нельзя использовать в дорожном движении.
 	 В случае использования транспортного средства следует немедленно 
заключить договор о дорожном страховании. Для заключения договора обратитесь 
к страховщику. Перед заключением договора советуем сравнить стоимость 
дорожного страхования, например здесь: 
http://www.lkf.ee/kalkulaator?vehicle=299DCH. Введите регистрационный номер 
транспортного средства для получения обзора предлагаемых разными 
страховщиками расценок дорожного страхования.
 	 Договор о дорожном страховании не нужно заключать в течение 12 месяцев 
после окончания прошлого договора при условии, что в это время транспортное 
средство не участвует в дорожном движении и не используется таким образом, 
что это может привести к наступлению страхового случая. Тогда Вы можете 
проигнорировать данное напоминание.
 	 Eesti Liikluskindlustuse Fond MTÜ
Tel 667 1801, [email-masked], www.lkf.ee