Subject: Riia tn 148 krundi detailplaneeringu korrigeeritud lahenduse kooskõlastamiseks esitamine
From: "Riin Laasik" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jul 2024 08:28:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Riin Laasik saatis teile kirja.  Kiri oli liiga suur tavaliseks epostiga
edastamiseks ja failid salvestati failide edastamise teenusesse.
Teil on kuni  20.08.2024 08:28:41 võimalik faile alla laadida.

Allalaadimise aadress on :
https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=mo9ohx
t0nzun5wd

Riin Laasik  has sent you a mail.  The mail is too big for standard
delivery.  You have till 20.08.2024 08:28:41 to consult the mail via a
browser and download the attachments.
URL for download:
https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=mo9ohx
t0nzun5wd

Kirja algtekst:
Saadame Teile digitaalselt allkirjastatud dokumendi.

Dokumendi väljaandja: Tartu Linnavalitsus\Ruumiloome osakond
Teema: Riia tn 148 krundi detailplaneeringu korrigeeritud lahenduse
kooskõlastamiseks esitamine.
Dokumendi liik:  Kiri
Dokumendi number: DP-18-039.
Dokumendi kuupäev: 08.07.2024

 - Ruumiloome_osakond_Kiri_20240708_DP-18-039.asice