Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "lapsehoiuteenus via Terviseamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jul 2024 12:18:37 +0300

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Teisipäev, 9. juuli 2024 - 12:18

Vastused:

TEENUS: 	lapsehoiuteenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:	 päevaneTEENUS(jätk):
Erihoolekandeteenuse liik:TEENUS(jätk2): 
väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==
Taotleja nimi:	 Infam OÜ Tegevusluba nr. 20240222-691951Taotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Suur Kaare tee 67, Viimsi, 5156777, 
[email-masked] 
või kontaktisiku kontaktandmed:	 Ilona Tark, [email-masked] 
osutamise koha aadress:	 Pärnamäe tee 4a, Laiaküla, HarjumaaPlaneeritud 
kohtade arv:	 12TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):	 mängitakse (ja magatakse) ühes 
ruumisMööbliga 
katmata vaba põrandapind ruumis:	 20m2TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:Vaba 
põrandapind mänguruumis:	 15m2Vaba 
põrandapind magamisruumis:	 10m2== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 9. juuli 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 Ilona TarkLisatud failid: On manuses