Subject: Ed: Tallinna müra vähendamise tegevuskava koostamine
From: "Leena Albreht" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jul 2024 17:29:15 +0300

Palun registreeda

Saatja: Kadri-Piibe Järve <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 3. juuli 2024 11:27
Adressaat: Raul Sarri <[email-masked]>; Leena Albreht
<[email-masked]>
Teema: Tallinna müra vähendamise tegevuskava koostamine

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Olen Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalameti välisõhu ja keskkonnamüra
spetsialist, alustasin 25.06.

Müra vähendamise tegevuskava koostamine on hetkel veel pooleli ning
sooviks uuesti anda enda poolse ülevaate (töö viibimisest, ajakavast ja
lisanduvatest põhimõtetest) ning saada Terviseameti poolset vastukaja.
Täna tutvusin 10.06.2024 saadetud kirjaga nr 5-7/24/856-5. Küsin kohe
juurde, et äkki on veel mõni mõõtmine/kaebus,  mida peaks kajastama?
Akukoni koostatud töös on 2022. aastani, täna on juba palju aega mööda
läinud.

Lugupidamisega

Kadri-Piibe Järve

Välisõhu ja keskkonnamüra spetsialist

keskkonnahoiu osakond

Harju tn 13, 10130 Tallinn

+372 55506569