Subject: MV Clio - Certificate renewal - FW Legionella testing K I I R E
From: "JEVGENI" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jul 2024 12:39:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere päevast

Palve kruiisilaevalt

Laev seisab Vanasadamas 09.07 kl.1200 kuni 10.07  kl. 2100

Kas teil on võimalus organiseerida ?  Ja kui palju see maksab orienteeruvalt 
?

Täname

Lugupidamisega
Jevgeni DeMentjev
ALSBOND

Good morning dear Jevgeni,

You are kindly asked for possibilities of arranging taking 4 (four) FW 
sample and testing for Legionella only during our next Tallinn call on 09th 
or 10th July 2024.

Kindly advise / estimate cost of testing in case same can be possible.

Many thanks in advance for your kind understanding.

Kind Regards,

Capt. Marinko Radic | Master |  CLIO | Overseas Adventure Travel, Grand 
Circle Corporation