Subject: Küsimus
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jul 2024 20:41:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kirjutan Vabatahtlikust Reservpäästerühmast seoses palvega, mis meile tuli.

Nimelt soovitakse ürituse raames,et ca 2h räägiksime esmaabist noortele.

Meid koolitatakse esmaabi andma ja oleme vabatahtlikud päästjad, kuid 
tekkiski küsimus, et kas esmaabist informatiivselt rääkimine on ikka 
korrektne.
Koolitust me anda ei plaani, kuid selgitada nt noortele, kuidas suhelda 
112ga ning kust saab üldse abi. Lisaks saame ehk näidata, kuidas siduda 
väiksemaid haavu ning selgitada, miks tuleb koheselt abi kutsuda.

Kuna üritus toimub juba järgmisel nädalal, siis palun tagasisidet ASAP, sest 
pean korraldajale ütlema, kas saame esmaabist huvitatud noortele veidi 
esmaabist rääkida.

Tervitades,

Kairi Tänavsuu

MTÜ Vabatahtlik Reservpäästerühm

Ennetus, koordinaator

55563851

[email-masked] <mailto:[email-masked]>