Subject: Küsimus SA Tallinna Lastehaiglast tegevuslubade osas
From: "Liis Toome" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jul 2024 13:29:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Olen ühendust võtnud telefonitsi, kuid paluti esitada küsimused e-kirja
teel.

Pöördun Teie poole sooviga täiendada SA Tallinna Lastehaigla
tegevuslubasid:

-          Meditsiinigeneetiku ambulatoorne eriarstiabi. Põhjuseks üha
laialdasem patoloogia geneetilise põhjuse selgitamise võimalused ning
geneetiku eriarstiabi võimaldamine kompaktselt multidistsiplinaarses
lastehaiglas, mis teeb teenuse perekeskseks ja loob võimaluse erinevate
spetsialistide tihedaks koostööks.

Samuti oleme alustanud unekeskuses unenõustamisega psühholoog-nõustaja
pooolt.

Esialgselt antud teenusele piiratud ressursi tõttu suunavad vaid Tallinna
Lastehaigla arstid, kuid soov on teenust tulevikus kajastada ka
digiregistratuuris.

Hetkel seda me teha ei saa, sest nii võivad spetsiifilisele nõustamisele
registreeruda erinevate psühholoogiliste probleemidega lapsed.

Tagasisidet oodates ja ette tänades

Liis Toome

5533906

Lugupidamisega

 <https://www.lastehaigla.ee/>

Liis Toome MD, PhD
Ravijuht/Medical Director
SA Tallinna Lastehaigla/Tallinn Children’s Hospital

[email-masked]

Tervise 28, 13419 Tallinn

 <https://www.lastehaigla.ee/>
<https://www.facebook.com/people/Tallinna-Lastehaigla/100069312157297/>
<https://www.instagram.com/sa_tallinna_lastehaigla/>