Subject: mv Baltic Queen magevee proovide võtmine, vööritank 8P ja 8S
From: <[email-masked]>
To: "TA Tallinna labor" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Jun 2024 12:23:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kas teil on võimalik tulla võtma analüüsid esmaspäeval 01.07.2024
laevast mv Baltic Queen?

Tangist 8P on vaja uuesti võtta ainult kolooniate arvu 22C analüüsi.

Ja võtta kõik analüüsid nagu tavaliselt tangist 8S aga selle
tingimusega, et tulemused saame juba kolmapäevaks 03.07.2024. Saate te
seda lubada? Laevas tulemas erikruiis ja siis oleks vaja saada tulemusi.

Tänan ja teie vastust ootama jäädes.

--

Sincerely / Lugupidamisega,
Aleksandr Tšesnokov
mob.: +372 5231750 / +372 5279478
e-mail: [email-masked]
Polyship OÜ
www.polyship.ee