Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus via Terviseamet <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Jun 2024 13:42:27 +0300

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:

Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Vastamise aeg: Neljapäev, 27. juuni 2024 - 13:42

Vastused:

TEENUS: 	väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenusSotsiaalse 
rehabilitatsiooni teenus on:TEENUS(jätk):
Erihoolekandeteenuse liik:TEENUS(jätk2):

==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==Taotleja 
nimi:	 AS Lõuna-Eesti HooldekeskusTaotleja 
juriidiline aadress/telefon/e-post:	 Hellenurme küla, Elva vald, 67514, 
Tartumaa/+372 7679505/ [email-masked] 
või kontaktisiku kontaktandmed:	 Eliis Oja, 53054764, Nooruse 2, Sangaste 
alevik, Otepää vald, ValgamaaTeenuse 
osutamise koha aadress:	 Kooli 3, Sangaste alevik, Otepää vald, ValgamaaPlaneeritud 
kohtade arv:	 16TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):
Mööbliga katmata vaba põrandapind ruumis:TÄITA 
LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:Vaba 
põrandapind mänguruumis:Vaba 
põrandapind magamisruumis:== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA ==Taotluse 
esitamise kuupäev:	 27. juuni 2024Taotluse 
esitaja nimi:	 Eliis OjaLisatud failid: On manuses