Subject: Füsioteraapia, logopeedilse ja psühholoogilise ravi iseseisev osutamine / tegevusluba
From: "Kadri Semilarski" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Jun 2024 14:36:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Oleme rehabilitatsiooniteenust osutav asutus ning soovime taotleda
tegevusluba iseseisva füsioteraapia, logopeedilise ja psühholoogilise
ravi osutamiseks, kuid tekkis küsimus hoone kasutusotstabe kohta.

Teie kodulehel on kirjas:
Enne eriarstiabi tegevusloa taotlemist kontrollige ehitisregistrist, kas
ruumidele, kuhu tegevusluba taotlete, on kasutusotstarbeks märgitud
ambulatoorse arstiabi osutamise hoone (haiglal vastavalt – haigla või
vanglal vastavalt - kinnipidamiskoha haigla).
Kui ruumidel puudub vastav kasutusotstarve, siis Terviseamet tegevusloa
taotlust menetlusse ei võta ja tagastab selle taotlejale.

Ravi eesmärgil füsioteraapia, logopeedilise ja psühholoogilise ravi
osutamise tegevuskoha ruumid (edaspidi ruumid) võivad paikneda
tervishoiuteenuste osutamiseks projekteeritud ja ehitatud ruumides või
muu otstarbega hoones - palun infot, mida tähendab siinkohal "muu
otstarbega ruumides".

-- 
Tänu ja heade soovidega
Kadri Semilarski

MTÜ Ühiselt
+372 522 4005
www.yhiselt.ee

Koos jõuab kaugemale!