Subject: Euroopa Kontrollikoja kutse kohtumisele sidusrühmadega (audit kutsekvalifikatsioonide tunnustamise kohta)
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Jun 2024 10:58:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  <https://ec.europa.eu/eusurvey/resources/images/mail/header.png>

Lugupeetud pädev asutus

Kontrollikojal valmis audit kutsekvalifikatsioonide tunnustamise kohta. 
Avaldame oma aruande 1. juulil 2024 kell 17 (Kesk-Euroopa aja järgi). 
Seejärel on aruanne kättesaadav meie veebisaidil 
<https://www.eca.europa.eu/> .

Me sooviksime seda aruannet teile sidusrühmade kohtumisel tutvustada ja seda 
teiega arutada. Kohtumine toimub Microsoft Teamsi veebikoosoleku vormis 
kolmapäeval, 3. juulil 2024 kell 10.00–11.00 (Kesk-Euroopa aja järgi), 
ainult inglise keeles.

Alustame aruande lühitutvustusega ja seejärel on teil võimalus esitada 
küsimusi meie selleteemalise audititöö kohta.

Koosoleku võõrustaja on aruande koostamise eest vastutav liige Stef Blok, 
kes on Euroopa Kontrollikoja Madalmaade liige.

Palun kinnitage, kas soovite veebikoosolekul osaleda, täites ja esitades 
registreerimisvormi sellel lingil 24. juuniks 2024.

https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/invited/47941/80b24e97-9f45-4955-adc0-3cacef27dd70

Kohtumist ei salvestata. Kui teil on tehnilisi küsimusi koosolekul osalemise 
kohta, saatke palun e-kiri (inglise, prantsuse või saksa keeles) aadressil 
[email-masked].

Lugupidamisega

Laurence Szwajkajzer

auditijuht

Kohaldatavad isikuandmete kaitse põhimõtted on samad, mis küsitluse puhul.

This message was sent by Roussalia NIKOLOVA using EUSurvey's invitation 
service
Need more information?

 <https://ec.europa.eu/eusurvey/home/documentation>  Online help & 
documentation 	 <https://ec.europa.eu/eusurvey/> 
https://ec.europa.eu/eusurvey/

       <https://ec.europa.eu/eusurvey/resources/images/mail/tree.png> Please 
consider the environment before printing this mail.

     Intellectual Property: Built by DG DIGIT and funded under the ISA, ISA² 
<https://ec.europa.eu/isa2/home_en/>  and Digital Europe Programme 
<https://digital-strategy.ec.europa.eu/en/activities/digital-programme> 
(DIGITAL) EUSurvey is fully open source and published under the EUPL 
<https://joinup.ec.europa.eu/collection/eupl>  licence. You can download the 
source code from GitHub: https://github.com/EUSurvey