Subject: TALLINNA MEELESPEA LA renoveerimistööde alustamine
From: Kristina Märks <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Tallinna Meelespea Lasteaed" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jun 2024 17:41:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
  
Tere!
 
Seoses Tallinna Meelespea Lasteaia  (Õismäe tee 92, Tallinn 13512)
renoveerimisetööde algusega ja lasteaia hoone lammutamisega, alates
01.07.2024 lasteaed jätkab tegevust neljal aadressil:
 
3 rühma Tallinna Rukkilille Lasteaias, aadressil Õismäe tee 70, Tallinn
13512
1 rühm Tallinna Lasteaias Karikakar, aadressil Õiemäe tee 22, Tallinn
13511
1 rühm Tallinna Nurmenuku Lasteaias, aadressil Õismäe tee 26, Tallinn
13511
6 rühma moodullasteaias aadressil Vilde tee 69, Tallinn
 
Lugupidamisega
Kristina Märks
Tallinna Meelespea Lasteaia direktor
5037805
 
From: Tallinna õigusaktide infosüsteem TEELE &lt;[email-masked]&gt; 
To: Kristina Märks &lt;[email-masked]&gt;
Subject: Õigusakti teatavaks tegemine

Tere

Edastan Teile teadmiseks õigusakti, mille on vastu võtnud Tallinna
Linnavalitsus.
Õigusakti „Linnavara valitseja muutmine (Õismäe tee 92 kinnisasi)“
vaatamiseks klõpsake palun linki: Teele infosüsteem.
Tere!
 
Linnavara valitseja muutmine (Õismäe tee 92 kinnisasi)
Tallinna Linnavalitsus
21.05.2024
korraldus
number 499
Redaktsiooni kehtivus: 21.05.2024 - ...
Vaata terviktekste
Kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 30 lg 1 p 2 alusel ja
kooskõlas Tallinna Linnavolikogu 13. juuni 2013 määruse nr 31 „Linnavara
valitsemise kord“ § 2 p-ga 4, § 8 lg-tega 1 ja 2, §-ga 9 ning seoses
kinnisvara korrashoiuteenuste koondamisega Tallinna Linnavaraametisse
1.Tallinna Haridusametil anda 1. juulist 2024 oma valitsemiselt ja
bilansist Tallinna Linnavaraameti valitsemisele ja bilanssi Õismäe tee 92
kinnisasi (kinnistusregistriosa nr 3237901, katastritunnus 78406:603:1120,
sihtotstarve ühiskondlike ehitiste maa 100%, pindala 10889 m², kinnisasjal
asub lasteaed).
2.Linnavara üleandmine ja vastuvõtmine vormistada aktiga.
3.Tunnistada kehtetuks Tallinna Linnavalitsuse 14. veebruari 2001
korralduse nr 473 „Linnamaale valitseja määramine (Õismäe tee 22, 26, 70,
92 ja 110)“ punkt 1.2.4.
4.Tallinna Haridusametil teha korraldus teatavaks Tallinna Meelespea
Lasteaiale, linna finantsteenistusele ja Tallinna Linnavaraametile.