Subject: Teavitus viibimisõiguse kohta
From: "Rahvastikuregistri klienditugi" <[email-masked]>
To: "SMIT_xtee" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Jun 2024 08:31:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teavitame Teid, et alates 20.05.2024, edastab PPA rahvastikuregistrile üle
x-tee viibimisõigusi.
Alates sellest ajast hoitakse rahvastikuregistris ka isiku viibimisõigust
(dokument: EESTIS VIIBIMISE ÕIGUS - L169).

Rahvastikuregistrisse edastatakse PPA poolt isiku viibimisõigus elamisloa
või -õiguse lõppedes,
VMS (välismaalaste seaduse) ja ELKS (EL kodaniku seaduse) alusel.

Viibimisõigus väljastatakse vastavalt elamisloa, -õiguse alusele ning võib
kehtida kas 90 päeva, 270 päeva või olla tähtajatu (viibimisõigus PPA
menetluse ajal).
Rahvastikuregister väljastab dokumenti EESTIS VIIBIMISE ÕIGUS üle x-tee
(sarnaselt teisele dokumentidele) teenustega:

Kood

Lühike nimi

Pikk nimi

L169

EESTIS VIIBIMISE ÕIGUS

EESTIS VIIBIMISE ÕIGUS

RR435
RR431
RR456
RR45isikPohiandmetegaIsikukood
RR470isikukoodid16kuni26a
RR52
RR56isikuDokumendidIsikuAndmetega
RR62isikSotsikKP
RR66HMIsikEestk
RR432
RR407HMIsikEestk
RR96IsikDokElukSuhe
RRisiksotsik
RR81KMAisikkontroll
RR438
RR433
RR437

NB! Uueteenuse kasutusele võtmiseks tuleb ligipääsu saamiseks teha
põhjendatud taotlus Siseministeeriumile rahvastikuregistri andmetele
juurdepääsu menetlemise infosüsteemi kaudu, aadressil
<https://rr-taotlus.smit.ee/> https://rr-taotlus.smit.ee/.  Lisainfo
saamiseks palun pöörduge  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].

Heade soovidega,

Rahvastikuregistri klienditugi

e-kiri:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Veebileht:  <https://smit.ee/> https://smit.ee/

telefon: 612 4444

Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskus

 <https://www.smit.ee/>  <https://www.facebook.com/SMIT2008/>
<https://www.instagram.com/smit.ee/>  <https://issuu.com/smit2008>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud ameti-
või tööalaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata, ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.