Subject: terminiküsimus meditsiiniseadmete osakonnale
From: Mailis Eelmäe <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Jun 2024 15:43:08 +0300

Tere

Kirjutan Ravimiameti Farmaatsiaterminoloogia eksperkomisjonist.

Otsime sobilikke eestikeelseid vasteid ravimiinfodes esinevatele süstalde
osadele. Kas teil on kokkupuuteid ja ettepanekuid järgmiste terminite
tõlgete osas –

Plunger stopper – kolvi kork või kolbkork?

Plunger rod – kolvi vars?

luer-tip - Luer-Lock otsik?

Backstop - tõkesti?

hypodermic needle - hüpodermiline süstlanõel või nahasisene, nahaalune??

Terviktekst antud terminite kohta on –

3 ml of solution in a 3 ml prefilled syringe (clear type I glass) with a
grey chlorobutyl plunger stopper, a luer-tip with a white polypropylene
backstop. A hypodermic needle is included in the pack.

Kuna neid termineid esineb ravimite SPCdes, siis soovime kinnitada parima
sobiliku tõlke.

Olen väga tänulik, kui leiate aega vastata!

Parimate soovidega

Mailis Eelmäe

Ravimiamet

ravimiohutuse osakond

ohutusjärelevalvebüroo spetsialist

Tel 737 4140

[email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegaal.