Subject: küsimus
From: "Jelena Skripkina" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Jun 2024 13:36:22 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,
pöördub teile OÜ Narva Perearstikeskuse nimel vanemõde Jelena Skripkina. 
Meil ilmub küsimus logopeedi iseseisva töö kohta. Seoses sellega, et 
logopeedi vastuvõtule järjekord on väga pikk (umbes 3 aastat), me saadame 
meie patsiente logopeedi Niina Hämersoo juurde, temal on MTÜ Hea kõne.   Kas 
on vaja temale taotleda tegevusloa iseseisvalt logopeedilise ravi 
osutamiseks, selleks et me temaga kui varem töötada?

Lugupidamisega,

Jelena Skripkina
vanemõde
56110716
[email-masked]
OÜ Narva Perearstikeskus
Kangelaste 24-1
Narva 20607