Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Jun 2024 08:21:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 Tere!

Elva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/05381
aadressile Tartu maakond, Elva vald, Puhja alevik, Viljandi tee 28/1
(Puhja kool) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Käesoleva projektiga ehitatakse
olemasolevasse koolimajja uued keemiaklassid.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 429578), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.06.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Elva Vallavalitsus) või menetleja (ERIK ALTMÄE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister