Subject: Küsimus koroonaviiruse hetkeseisu kohta - artikkel TV3 portaali
From: "Uku Adrian Ilves" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Jun 2024 09:22:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
  
Tere!

Olen TV3 portaali tv3.ee ajakirjanik ja pöördun seoses küsimusega
koroonaviirusest. Mõtlesin kirjutada põgusa artikli, milline on hetkel
olukord: kui palju peaksid inimesed Eestis suve hakul muretsema, kui palju
umbes päevas uusi nakatumisi endiselt tuleb ning kas on levikul ka uusi
tüvesid. Näiteks Postimehes ilmus hiljuti selline artikkel:

https://tervis.postimees.ee/8020490/flirt-kaks-uut-koroonatuve-tulevad-suv
e-rikkuma

Kas saaksite soovitada-suunata kedagi, kes sellel teemal veidi
kommenteeriks? Sobiks nii meili kui telefoni teel.

Head!
 
Uku Adrian Ilves
TV3.ee vanemreporter-toimetaja
[email-masked]
 <http://tv3.ee>  
 
Käesolev e-kiri ja selle manused on konfidentsiaalsed ning mõeldud ainult
e-kirja saajale. E-kirjas sisalduvat teavet ei ole lubatud ilma saatja
loata edastada kolmandatele isikutele. Juhul, kui te olete saanud selle
kirja eksituse tõttu, siis palume teil teavitada sellest koheselt saatjat
ning kustutada e-kiri ja lisatud manused. 
This e-mail and its contents are confidential and are for recipient’s use
only. The information in this e-mail may not be forwarded to third parties
without the permission of the sender. If you are not an intended recipient
of this email, please notify the sender immediately and delete this e-mail
and its attachments.