Subject: Harju maakonnas Anija vallas Alavere tiigi veekvaliteedist
From: "Evelin Kolbak" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "TA Tallinna labor" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Jun 2024 17:35:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Terviseameti avalikes andmetes, kus on info suplusvee kvaliteedi kohta on
Harju maakonnas Anija vallas Alavere tiigi supluskoha real märkuste all
kirjas, et soole enterokokkide kontrollväärtuse ületus, ajutiselt
soovitatav mitte supelda (https://vtiav.sm.ee/?active_tab_id=SV). Peale
vajutades on muidugi näha, et eelnevatel aastatel on teatud perioodidel
see nii olnud, kuid viimati teostati analüüsitulemuste kohaselt vastav
vesi nõuetele. Palun see eksitav info sealt maha võtta, kuna inimesed
arvavad selle põhjal, et ka hetkel on vesi suplemiseks sobimatu. Lisaks
anti meile teada, et kuskilt uudistest oli ka läbi käinud, et Alavere tiig
vesi ei sobi suplemiseks, kuna seal on soole enterokokkide sisalduse
piirnorm ületatud (kahjuks uudist jagada ei ole).

Lugupidamisega

Evelin Kolbak

Anija valla keskkonnaspetsialist

58 189 033

[email-masked]