Subject: Muudatused MTR pääsuõigustes
From: "Karen Ojaperv" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Jun 2024 15:44:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Käesolevaga teavitan, et senine pääsuõiguste haldussüsteem AAR suletakse
30 06.2024 ning selle asemele tuleb uus keskne volituste haldamise süsteem
Pääsuke.

Arvestades nende kahe süsteemi erinevusi, pole võimalik kasutajaid üle
tuua automaatselt Pääsukesse, samuti on seal ajaloolisi õigusi, mis on
ajast jäänud isikutele, kes enam ei tööta avalikus sektoris.  Seega tuleks
kõikidel  Majandustegevuse registri praegustele  kasutajatele anda
õigused MTR siseneda õiges rollis. Seda saab teha ameti/ asutuse
esindusõigusi omav isik eesti.ee keskkonnas. Vastava juhendi edastame
lähiajal, kui on teada  registri liitumise täpne kuupäev Pääsukese
süsteemiga.  Loodetavasti on uus süsteem paindlikum ja korvab tekkivad
ebamugavused.

Lugupidamisega,

Karen Ojaperv

Majandustegevuse registri ekspert

Digiteenuste osakond

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

Tervitades,

Karen Ojaperv

Majandustegevuse registri ekspert

Digiteenuste osakond

TTJA