Subject: Form submission from: Taotlus hinnangu väljastamiseks koolile, koolieelsele lasteasutusele või noorte püsilaagrile tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet via Terviseamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Sun, 2 Jun 2024 21:51:12 +0300

Vastamise aeg: pühapäev, 2. juuni 2024 - 21:51
Vastaja: Anonüümne
Vastused on:

PALUN VALI REGIONAALOSAKOND: Lääne regionaalosakond
ASUTUS: KOOL
KOOLI LIIK: põhikool
TAOTLEJA NIMI: MTÜ Pärnu Kristlik Erakool. 80549036
TAOTLEJA JURIIDILINE AADRESS, TELEFON, E-POSTI AADRESS: Suur- Jõe 48 Pärnu 
linn 80020
TAOTLEJA VÕI KONTAKTISIKU KONTAKTANDMED: 58587867
KOOLI, KOOLIEELSE LASTEASUTUSE VÕI NOORTE PÜSILAAGRI AADRESS: Karja 6 Pärnu 
linn
PLANEERITUD KOHTDADE ARV: 35
PLANEERITUD RÜHMADE/KLASSIKOMPLEKTIDE ARV: 2
Taotluse esitaja kinnitab, et nõustub asjakohase kontrolltoimingu 
läbiviimisega.: kinnitan
TAOTLUSE ESITAJA NIMI: Marge Arumäe
TAOTLUSE ESITAMISE KUUPÄEV: 2. juuni 2024
  ==TAOTLUSEGA ESITATAVAD LISAANDMED:==

• teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja planeeritav laste arv: 
https://www.terviseamet.ee/sites/default/files/webform/87ae4d09b9e5480d17378b3a196e5811bd90fb7b.jpg
• joogivee analüüs: 
https://www.terviseamet.ee/sites/default/files/webform/akt_1673_karja_tn_6_joogivesi.pdf
• valgustustiheduse mõõtmistulemused: 
https://www.terviseamet.ee/sites/default/files/webform/report-va2406001.pdf
• ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused:
• tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused:
  ==LISAINFO==