Subject: Koolis on palav
From: "Olga Gracheva" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 May 2024 13:33:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist!

Pöördun Teie poole kui Narva Haridustöötajate Liidu esindaja Narva Pähklimäe 
Kooli ametiühingu liikmete nimel.

Seoses palavusega, mis ei lõpe, on tekkinud väga raske olukord tööl. Kooli 
lõunapoolsetes tööruumides, mida on pool majast, on väga palav - alates 27C 
hommikutundidel kuni 30C alates kella 11st. Termomeetrid on igas klassis, 
mis näitavad, et olukord ei muutu ka avatud akende puhul. Klassides on palav 
ja lämbe. Lisaks liigub aktiivselt paplite tolm, mis on kooli ehituse ajast 
istutatud ning ulatuvad 3-nda korruseni välja, kuid varju ei anna. Teistes 
kabinettides pole parem.

Õuesõpe on probleemne, sest ka seal pole parem, sest varjus on ka väga 
palav. Juba praeguseks on olnud mitu pöördumist medkabinetti kuumuslöögi ja 
halva enesetundega.

Kunagi oli rakendatud 30-minutilisi tunde sellises olukorras. Töökoha 
sanitaar-hügieenilised nõuded pole asjatu mõiste.

29.05 langes õhutemperatuur 20C-ni õues, kuid kabinettides on ikka palav ja 
näidud 29C pole muutunud - uksed-aknad ikka pärani lahti.

Palun aidake hoida töötajate ja laste tervist. Kui Teie otsus ei jõua aidata 
meid sellel õppeaastal, siis palume see otsus läbi vaadata edaspidiseks

Olen kindel, et Te ei kahtle selles, et kirja on valmis allkirjastama paljud 
töökollektiivi liikmed

Direktorit on teavitatud ning ootab Teie korraldust.

Lugupidamisega
Olga Gracheva

Narva Pähklimäe Gümnaasium