Subject: Terviseohutuse hinnang lastehoiuteenuse osutamiseks, Pirita
From: "Montessori Maja lastehoid | Pirita" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 May 2024 12:49:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tallinna Montessori Maja OÜ lastehoid plaanib lapsehoiuteenuse pakkumist 
aadressil Pärnamäe tee 114, hoone 1 korrusel,paremapoolsel tiival. Seoses 
sellega palun teostada terviseohutuse hinnangut lastehoiu tegevusloa 
tingimuste muutmiseks.

Millal oleks esimene võimalus hinnangu tegemiseks? Meile sobivad 
pärastlõunased ajad (al kl 13.00), sellel nädalal kolmapäev ja reede.

Lugupidamisega

-- 

Veera Šišova
Montessori Maja lastehoid
juhataja
mob: +372 55691446
[email-masked]

Tallinna Montessori Maja OÜ
Esku 16 | 11913 Tallinn
www.montessorimaja.ee