Subject: Pöördumise edastamine
From: Tööinspektsioon <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 May 2024 13:35:03 +0300

Meie 27.05.2024 nr 1.4-2/1165

Tere

Tööinspektsiooni laekus telefoni teel vihje, et Keila linna lasteaias 
Vikerkaar on ruumide temperatuur 31 kraadi, lasteaias konditsioneeri ei ole. 
Lastel ja töötajatel on väga raske ruumides olla.
Tööinspektsioon hetkel korraldab suhtluse töökeskkonnaspetsialistiga, et 
saada aimu, mil moel nad plaanivad kuuma keskkonna probleemi ohjata.

Lugupidamisega

Tiina Laaniste
dokumendihalduse spetsialist
Tööinspektsioon
--------------------------------------
[email-masked]
5818 8588

www.ti.ee
iseteenindus.ti.ee

Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud

Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud kasutamiseks 
ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on konfidentsiaalne või 
muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates sisalduva informatsiooni 
igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või levitamine on keelatud. 
Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis palume teil võtta ühendust 
selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik koopiad ja manused.
Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud
  <https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/austame_erinevusi/austame_erinevusi_logo_sinine.png> 
<https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/kaugtoo-tegija.png> 
<https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/hr_awards_2022_badges/Aasta_HR_Sober.png> 
<http://ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/s22-parima-kasutajakogemusega-teenus_02.png> 
<https://ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/peaasi_ee_margis_PRONKS.png>
Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud kasutamiseks 
ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on konfidentsiaalne või 
muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates sisalduva informatsiooni 
igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või levitamine on keelatud. 
Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis palume teil võtta ühendust 
selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik koopiad ja manused. Aitäh.