Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Sun, 26 May 2024 15:16:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 Tere!

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr
2411271/03221 aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Ihasalu küla,
Ihasalu tee 16 (Hoolekandeasutuse hoone) ja soovib teie kooskõlastust
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Terviseameti nõuetele vastavus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 422141), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.06.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (PIRET HAAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister