Subject: RE: Äriregistri teenuste muudatused
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 May 2024 12:47:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saadan korduskirja.

Parimate soovidega

Agne Rääbis

IT-projektijuht

Mobiil: +372 5347 4444

Modus OÜ | Tartu mnt 83, 10115 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
www.modusdata.eu <http://www.modusdata.eu/>

From: [email-masked] [mailto:[email-masked]]
Sent: Wednesday, May 15, 2024 15:13
To: [email-masked]'
Subject: Äriregistri teenuste muudatused

Tere!

Teie ettevõte on e-äriregistri API avaandmete teenuste kasutaja. Meie
ettevõte Modus OÜ on aga RIK partner, viimaks läbi muudatusi avaandmete
API teenustega.
Nii RIK kui ka meie ettevõte soovivad, et muudatuste planeerimine toimuks
arvestades kasutajate tagasisidet ja arvestades ka ettepanekuid nagu
näiteks milliseid andmekomplekte oleks vaja teenustele lisada.

Soovime kutsuda Teid intervjuule, et kuulata Teie ootusi ning ettepanekuid
ning nendega arendusettepanekute tegemisel arvestada.
Intervjuu toimub Microsoft Teamsi kaudu ja võtab aega umbes 1 tund,
sõltuvalt kui palju tagasisidet ja ettepanekuid oleks Teil jagada.

Kui olete valmis intervjuul osalema, palun valige endale sobiv aeg
veebikalendrist:
<https://calendly.com/d/cpcy-yt5-r74/ariregistri-teenuste-kasutamise-uurin
g>
https://calendly.com/d/cpcy-yt5-r74/ariregistri-teenuste-kasutamise-uuring

Jagan hea meelega intervjuu kohta rohkem infot seega võtke minuga julgelt
ühendust kui tekib küsimusi.

Loodame Teie panusele!

Parimate soovidega

Agne Rääbis

IT-projektijuht

Mobiil: +372 5347 4444

Modus OÜ | Tartu mnt 83, 10115 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
www.modusdata.eu <http://www.modusdata.eu/>