Subject: Postimehe küsimus leetrivaktsiinide kohta
From: "Marilin Vikat" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Kirsi Pruudel" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 14:39:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist! Plaanime avaldada kolmapäevases Postimehes loo leetrivaktsiini
mõju võimalikust toime vähenemisest aja jooksul.
<https://teadus.postimees.ee/8019274/new-scientist-teadlastele-tundub-et-l
eetrite-immuunsus-vaheneb>
https://teadus.postimees.ee/8019274/new-scientist-teadlastele-tundub-et-le
etrite-immuunsus-vaheneb
Sooviksime kõrvale kommentaari: kellel soovitavad terviseameti eksperdid
teha leetrivaktsiini?

Parimate soovidega
Marilin

<https://teadus.postimees.ee/8019274/new-scientist-teadlastele-tundub-et-l
eetrite-immuunsus-vaheneb>
NEW SCIENTIST
<https://teadus.postimees.ee/8019274/new-scientist-teadlastele-tundub-et-l
eetrite-immuunsus-vaheneb> &#10217; Teadlastele tundub, et leetrite
immuunsus väheneb
Uute uuringute järgi ei pruugi lapsena kahe leetritevastase
vaktsiiniannuse saamine alati kaasa tuua eluaegset immuunsust. Sellest
hoolimata on see parim viis haiguse eest kaitsmiseks.
teadus.postimees.ee