Subject: Pärnus toimunud infopäeva Pro Koosolek 3 kokkuvõtted ja materjalid... Fwd: KUTSE: Avalike ürituste korraldajatele suunatud infopäevale Pro Koosolek 3 / korduskasutusnõud...
From: Avalike ürituste korraldajate liit / Estonian Union of Organizers of Public Events <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 17 May 2024 14:26:33 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pärnus aprillikuus toimunud korduskasutusnõude praktiliste lahenduste 
infopäeval esitatud küsimustele on ametlikud vastused olemas, need on lehel 
<http://www.prokoosolek.ee> www.prokoosolek.ee
Justiitsministeeriumile esitatud küsimus seoses (öö)klubidega on veel 
vastuseta, niipea kui saame vastuse, saadan info.

Kõik korduskasutusnõude teemalised küsimused ja vastused on lehel: 
www.liit.ee <http://www.liit.ee>

NB: Kindlasti tekib töö käigus veel olukordi ja küsimusi, mis vajavad 
ametlikke vastuseid, siis saatke tekkivad küsimused ja olukordade 
kirjeldused aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ja leiame 
koostöös ministeeriumite ja ametitega vastused, mis avaldame ka avalikult 
nii liidu veebilehel kui Facebookis.

Täname korduskasutustoodete näidistega koosolekul osalenud liidu liikmeid 
Round Cup / Green Cup <https://www.roundcup.ee/et/shop> , Ringo 
<https://ringo.eco/> , Panditops <https://panditops.ee/et>  ja Pakendikeskus 
<https://www.pakendikeskus.ee/>  ning loomulikult kõiki esinejaid! Oli 
sisukas ja praktiliselt kasulik infopäev, uute kohtumiste ja 
korraldamisteni!

Korraldajate nimel,

Auris Rätsep
MTÜ Avalike ürituste korraldajate liit
NGO Estonian Union of Organizers of Public Events
Korraldaja / Juhatuse liige
Organizer / Member of the Board
_____________________________

Tel: +372 504 3000
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Web: www.liit.ee <http://www.liit.ee/>

Liitu meiega! Join us!
www.liit.ee/liikmed <http://www.liit.ee/liikmed>

Vastutustundlik korraldaja
Responsible organizer
www.liit.ee/vastutustundlik <http://www.liit.ee/vastutustundlik>

Loe ja vaata ka:
Pro Koosolek 2 (2023) materjalid ja kokkuvõtted 
<https://www.eestimessid.ee/prokoosolek2023>
Pro Koosolek 1 (2020) materjalid ja kokkuvõtted 
<https://www.eestimessid.ee/prokoosolek2020>

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Avalike ürituste korraldajate liit / Estonian Union of Organizers of 
Public Events <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: R, 12. aprill 2024 kell 13:06
Subject: KUTSE: Avalike ürituste korraldajatele suunatud infopäevale Pro 
Koosolek 3 / korduskasutusnõud...
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere head korraldusvadkonnas tegutsejad!

Avalike ürituste korraldajate liit ja Pärnu linnavalitsus kutsuvad Teid 
osalema korduskasutusnõude praktiliste teemade ja lahenduste infopäeval Pro 
Koosolek 3 (kutse tekst on allpool ja manuses). Kuna kohal on nii 
Kliimaministeeriumi kui ka Põllumajandus- ja Toiduameti esindajad, siis 
saavad kõik küsimused ka vastused. Registreerimine koosolekule on avatud, 
saalis on osalemiseks 100 kohta! Koosoleku kokkuvõtte avaldame liidu 
veebilehel ja Facebookis <https://www.facebook.com/korraldajateliit> .

Kui Te ei saa ise kohale tulla või ei jätku saalis kõigile soovijatele 
kohti, siis saatke oma küsimus(ed) mulle e-mailie [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  ja kannan need koosolekul ette. Enne küsimuse 
teelesaatmist lugege infot ka www.liit.ee <http://www.liit.ee> 
küsimuste-vastuste rubriigist, seal on kirjeldatud hulk praktilisi olukordi 
(küsimusi võite saata [email-masked] <mailto:[email-masked]>  aastaringselt, 
avaldame vastused liidu veebilehel ja Facebookis 
<https://www.facebook.com/korraldajateliit> ).

Pro Koosolek 2 (2023) materjalid ja kokkuvõtted 
<https://www.eestimessid.ee/prokoosolek2023>
Pro Koosolek 1 (2020) materjalid ja kokkuvõtted 
<https://www.eestimessid.ee/prokoosolek2020>

Kohtumiseni Pro Koosolekul 3!

Auris Rätsep
MTÜ Avalike ürituste korraldajate liit
NGO Estonian Union of Organizers of Public Events
Korraldaja / Juhatuse liige
Organizer / Member of the Board
_____________________________

Tel: +372 504 3000
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Web: www.liit.ee <http://www.liit.ee/>

Liitu meiega! Join us!
www.liit.ee/liikmed <http://www.liit.ee/liikmed>

Vastutustundlik korraldaja
Responsible organizer
www.liit.ee/vastutustundlik <http://www.liit.ee/vastutustundlik>

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Katrin Kukk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: E, 8. aprill 2024 kell 09:21
Subject: KUTSE: Avalike ürituste korraldajatele suunatud infopäevale
To:

Hea sündmusekorraldaja

Pärnu linnavalitsusel ja Avalike ürituste korraldajate liidul on heameel 
kutsuda teid ürituste korraldajatele suunatud infopäevale „Korduskasutusnõud 
avalikel üritustel – praktilised lahendused“ Pärnu Keskraamatukogu suures 
saalis (Akadeemia 3, Pärnu linn)  19. aprillil 2024 algusega kell 14.00 
(orienteeruv lõpp kell 16.30)

Kuulame selgitusi, jagame kogemusi ja püüame leida üheskoos vastuseid 
küsimustele.

Ühtlasi soovime teilt saada tagasisidet väljatöötamisel oleva 
Keskkonnahoidlike sündmuste korraldamise juhendile Pärnu linnas.

Infopäeval osalejate arv on saali suurusega piiratud, aga kuna infopäev on 
suunatud eelkõige Pärnus toimuvate sündmuste korraldajatele, siis tahame 
garanteerida osalemisvõimaluse kõigile neile Pärnu korraldajatele, kes 
registreerivad ennast allpool oleval lingil enne 12. aprilli. 
Registreerimine on avatud kuni piirarvu täitumiseni.

REGISTREERI SIIN <https://forms.office.com/e/xc37t8FxuQ>

Infopäev on registreerunutele tasuta.

Käesolevale e-kirjale on lisatud infopäeva kutse programmiga ja 
väljatöötamisel olev dokumendi eelnõu  „Keskkonnahoidlike sündmuste 
korraldamise juhised Pärnu linnas“

Täiendav info:

Katrin Kukk

Pärnu Linnavalitsuse kultuuri- ja sporditeenistus

kultuuri- ja sporditöö vanemspetsialist

Telefon 516 0429