Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Sun, 12 May 2024 13:30:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 Tere!

Põltsamaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr
2411271/01580 aadressile Jõgeva maakond, Põltsamaa vald, Esku küla, Kooli
tee 2/1 (Lasteaia- ja kogukonnahoone) ja soovib teie kooskõlastust
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 422920), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.05.2024 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Põltsamaa Vallavalitsus) või menetleja (KERSTI PAAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister