Subject: Ed: Hinnang ruumide tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Kaili Sillamaa" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 May 2024 13:31:23 +0300

Tere

Palun registreerida

Aitäh

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 7. mai 2024 15:00
Adressaat: Kaili Sillamaa <[email-masked]>
Teema: Hinnang ruumide tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Sooviksime oma teraapiakeskuse ruumides hakata pakkuma rehabilitatsiooni 
teenust, kuid selleks oleks meil vajalik terviseameti hinnang teenuse 
osutamise ruumide tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta. Kas antud teenus on 
tasuline ja kuidas saaksime hinnangut?

Heade soovidega,

Margit Šestakov

Juhtumikorraldaja

MTÜ Ojaveere Teraapiakeskus

Tel: 58 66 33 00