Subject: Lasteaia õueala atraktsionide loomine
From: Ülenurme Lasteaed Linnavere Õppejuht <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 May 2024 10:29:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!
Kirjutan Ülenurme Nurmepesa lasteaiast seoses plaaniga täiendada talgute 
käigus (koostöös lastevanematega) lasteaia õueala. Palun andke tagasisidet, 
kas Terviseameti nõuete seisukohalt on lubatud lastevanematel luua järgnevad 
atraktsioonid/vahendid:
1. Pajuvitstest loodud pajuonnid, mis loovad võimaluse suurest seltskonnast 
eraldumiseks ning annavad tulevikus varju vihma ja päikese eest.
2. Maha laotatud ja osaliselt maa sisse kaevatud traktorirehvid 
liikumisrajaks.
3. Rehviuss, mille puhul on püstisesse asendisse järjestikkuselt laotud 
rehvid (poolenisti või isegi kolmveerandi ulatuses maa sisse kaevatud).
4. Lapsevanemate poolt ehitatud puidust rong, mis koosneb veduristja 
kolmest-neljast vagunist, kus saavad lapsed kahekesi sees istuda. Rong 
ehitatakse karkassile ning kuju luuakse voodrilaudade abil, teravad nurgad 
kaotatakse lihvimise abil ning rong peitsitakse üle.
5. Lapsevanemate poolt ehitatud puidust kastiauto, mis on sarnaste 
ehituspõhimõtetega nagu eelnevalt kirjeldatud rong. Auto koosneks kabiinist 
ja kastist, kus saavad vastakuti istuda u 4 last.

Kas saame teie heakskiidu antud vahendite loomiseks ning kas oskaksite anda 
nõu, kas ja mida ära jätta, teistmoodi teha või silmas pidada?

Ette tänades,
Liisi Lehtveer
õppejuht