Subject: Märgukiri - IVF kongress Tallinnas
From: Eesti Viljatusravi ja Embrüoloogia Selts <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>,Eesti Viljatusravi ja Emrbüoloogia Selts <[email-masked]>
Date: Thu, 9 May 2024 22:02:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 
Lugupeetud Terviseamet

MTÜ Eesti Viljatusravi ja Embrüoloogia Selts on üle-eestiline
viljatusravi spetsialiste koondav vabatahtlik ühendus. 

Mitmed seltsi liikmed on pööranud tähelepanu sotsiaalmeedias levivale
infole, et Tallinnas toimub 11. mail IVF kongress, mida korraldab Biome
Clinic.

https://www.facebook.com/events/408921148742973?ref=newsfeed

https://www.facebook.com/watch/?v=1141208953978184
https://www.facebook.com/biome.clinic.est

Meie hinnangul on tegemist kunstliku viljastamise (IVF) vahendamisega ja
sellepärast soovime pöörata tähelepanu, et Eesti Vabariigi Kunstliku
viljastamise ja embrüokaitse seaduse § 11 keelab kunstliku viljastamise
vahendamist. (https://www.riigiteataja.ee/akt/120062022067?leiaKehtiv)

§ 11.   Kunstliku viljastamise vahendamise keeld
 Kunstliku viljastamise tervishoiusüsteemi väline vahendamine on keelatud
ning vahendamise teel saavutatud kokkulepped kehtetud.

Lugupidamisega
Eesti Viljatusravi ja Embrüoloogia Seltsi juhatus